تجلیل از مقام پرستار و قدردانی از کادر درمان استان توسط اندیشکده صفا

به مناسب فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور در دفتر ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی یزد و حضور در جمع پرستاران بخش ICU بیمارستان شهید صدوقی از زحمات پرستاران و کادر درمان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اندیشکده صفا، در این مراسم حسن بلندیان؛ مدیرعامل اندیشکده ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از زحمات پرسنل و کادر درمان و پرستاران که در این مقابله سرسختانه با ویروس کرونا حماسه ماندگاری از تعهد و تخصص را رقم زدند قدردانی کرد.

 

حسن بلندیان ادامه داد: رستاری شغلی است که بدون عشق و علاقه به ویژه از کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد به هیچ عنوان نمی تواند در این حرفه مقدس دوام بیاورد.

 

وی با بیان اینکه زحمات کارکنان و کادر درمانی به ویژه پرستار قابل جبران نخواهد بود افزود: ویروس کرونا در یکسال گذشته شرایط متفاوتی را به وجود آورده و پرستاران در این مدت روزهای سخت و طاقت فرسایی را برای خدمت به بیماران با دوری از خانواده سپری کردند.

 

مهندس فقیه خراسانی عضو هیات مدیره اندیشکده ضمن بیان خاطراتی از حضور فعال و موثر اقشار مختلف مردم یزد در دوران دفاع مقدس، همکاری و مشارکت همه جانبه مردم، اصناف و صنعتگران در یاری رسانیدن به بیماران را از همان جنس دوران دفاع مقدس دانست.

 

مهندس متوسلیان؛ دیگر عضو اندیشکده صفا هم در این دیدار ضمن قدردانی و سپاسگزاری از خدمات مجموعه پزشکی، پرستاران و کادر درمان استان، تخصص و عشق و نیت صادقانه در این شرایط سخت همراه با حفظ روحیه آرامش را از ویژگی های پرستاران و کادر درمان برشمرد.

 

دکتر میرجلیلی، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان یزد ضمن تشکر از قدرشناسی مردم یزد و نیز اندیشکده صفا، به روایت گوشه هایی از خاطرات و فعالیت های یکساله گذشته در مواجهه با ویروس کرونا پرداخت و همدلی، مشارکت و همیاری بخش های مختلف مردم یزد با مجموعه کادر درمان استان را از ویژگی های ماندگار و مثال زدنی این دوران برشمرد.

 

وی با بیان اینکه استان یزد شرایط مطلوبتری نسبت به سایر استان ها در این مدت داشت افزود: اگر اصناف و گروهای مختلف مردمی همراهی نداشتند قطعا دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی از پس کار بر نمی امد و این موفقیت ها را مدیون حضور و همراهی موثر مردم هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم ضمن حضور در بخش ICU بیمارستان شهید صدوقی یزد با اهداء لوح تقدیر و هدیه به پرستاران از زحمات آنها در طول شیوع ویروس کرونا قدردانی بعمل آمد.

 

کد خبر: 37
  تاریخ خبر : 1 دی 1399