کسب مقام نخست اندیشکده صفا در اولین جمع سپاری نخبگانی مجمع تشخیص

در رقابت بین بیش از 700 شرکت کننده، اندیشکده صفا موفق به کسب مقام نخست مشورتی در عرصه زیربنایی و تولیدی در اولین جمع سپاری نخبگانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

به گزارش روابط عمومی اندیشکده صفای یزد، اندیشکده صفا با همراهی 30 نفر از نخبگان و اندیشمندان یزدی در این جمع سپاری شرکت کرده و با مشارکت در تدوین سیاست های برنامه هفتم توسعه موفق به کسب مقام نخست در بین 739 شرکت کننده شد.

 

همزمان با افتتاح نظام جمع سپاری دبیرخانه مجمع در تاریخ 16 شهریور نخستین فراخوان جمع سپاری با موضوع «مشارکت در تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم» با حضور روسای بیش از 100 اندیشکده و پژوهشکده برتر کشور اعلام شد.

 

در این فرایند و فراخوان که با تاکید بر نقش محوری مشورت با مردم در حکمرانی اسلامی آغاز شد، بیش از 2354 نفر ثبت نام شدند که 739 مورد مشارکت در اولین جمع سپاری نخبگانی مجمع تشخیص رقم خورد.

 

همچنین 39 درصد مشارکت کنندگان مدرک دکتری و بالاتر داشته اند، 38 درصد دانشجوی دکتری و کارشناسی ارشد داشته و 23 درصد مشارکت کنندگان با مدرک تحصیلی کارشناسی و پایین تر در اولین جمع سپاری نخبگانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام مشارکت داشتند.

 

آیین تقدیر از برگزیدگان اولین جمع سپاری نخبگانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد که در این آیین از اندیشکده صفا با عنوان مقام نخست با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر: 40
  تاریخ خبر : 6 اردیبهشت 1400