تقدیر استاندار یزد از اعضای تیم تخصصی اندیشکده صفا (فعال در تدوین و اجرای سند تحولی یزد نوین) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد در سال ۱۴۰۳

نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد در سال ۱۴۰۳ روز شنبه ۲۵ فروردین با محوریت بررسی و ارائه گزارش سند تحولی یزد نوین به ریاست استاندار و با حضور تیم پایش و کنترل اندیشکده صفا برگزار شد.

در این نشست که با محوریت ارائه گزارش سند تحولی زد نوین همراه بود، فرایند عملکرد تیم کنترل و پایش این سند تحولی که توسط اندیشکده صفا تشکیل و راهبری می‌شود ارائه گردید. 

اکرم فداکار مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد با ارایه گزارش مفصلی از وضعیت و پیشرفت کار ۱۵ محور اصلی با ۱۸۸ پروژه تحولی یزد حضور اندیشکده صفا در پیشبرد این سند تحولی بسیار مؤثر دانست و گفت: «اندیشکده صفا فراتر از کنترل و پایش پروژه‌های این سند تحولی عمل کرده است و در این راه از ابزارهای جدید مدیریت پروژه مانند فرم‌های شکست پروژه، گانت چارت، نرم‌افزار مدیریت پروژه و… با تمام ظرفیت در تدوین این سند و اجرای آن مشارکت کرده است». 

استاندار یزد مهران فاطمی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت سند تحولی یزد نوین این سند به مثابه عروه الوثقی برنامه‌ریزی استان دانست و خواستار گفتمان‌سازی و تسری ادبیات این سند به سطوح مختلف جامعه شد. 

در پایان این جلسه از اعضای تیم کنترل و پایش اندیشکده صفا و عوامل اصلی در تدوین و اجرای سند تحولی یزد نوین توسط استاندار قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر: 76
  تاریخ خبر : 26 فروردین 1403