کادرسازی اندیشکده صفا با حضور جوانان

شصت و چهارمین نشست اندیشکده صفا با حضور حلقه جوانان اندیشمند برگزار شد

شصت و چهارمین نشست اندیشکده صفای یزد با حضور هیات مدیره، خانم اکرم فداکار؛ مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت و جمعی از جوانان اندیشمند حلقه جوانان اندیشکده صفای یزد با رویکرد کادرسازی و تربیت اندیشمندان جوان آینده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اندیشکده صفای یزد، این نشست که با موضوع تحلیل محورهای برنامه های تحولی یزد نوین در تاریخ دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، محورهای ۱۵ گانه یزد نوین بازخوانی و برنامه های عملیاتی و ۱۵۸ پروژه آن مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و هریک از اعضا به بیان دیدگاه های تخصصی خود پیرامون موضوعات مطرح شده پرداختند.

در این نشست ایتدا حسن بلندیان؛ مدیرعامل اندیشکده صفا با تبیین و توضیح برنامه های یزد نوین از برنامه های اندیشکده صفا برای کادرسازی و مشارکت جوانان شایسته نیز رونمایی کرد.

وی ادامه داد: شناسایی، جذب و افزایش ارتقای سطح مشارکت جوانان در پژوهش ها و جلسات تخصصی اندیشکده و آشنایی با فضای اندیشه ورزی و تصمیم سازی های بخش اقتصادی استان از جمله برنامه های اندیشکده صفا در حلقه جوانان است.

سرکار خانم ارباب تفتی، خانم غفوری، خانم دکتر جهان آرا، جناب آقای زارع، آقای مهندس اکرمی، آقای عربی، دکتر عسکری و مهندس خیاط از حلقه جوانان در اندیشکده صفا در نقد و تحلیل محورهای برنامه های تحولی استان از جمله گردشگری، انرژی خورشیدی، اقصادهای نوظهور، سامان خانواده، قطعه سازی و ماشین سازی، پوشاک و نساجی، آب و بهداشت و درمان دیدگاهای تخصصی خود را ارائه کردند.

همچنین دکترقویدل، مهندس فقیه خراسانی، حجه الاسلام صابری، مهندس زارع، دکتر رضایی نژاد، دکتر داد و مهندس جهانمنش از اعضای هیات مدیره اندیشکده نیز اندیشه ها و دیدگاه های خود را  بیان نمودند.

محمدحسین فنایی؛ نایب رئیس اندیشکده صفا هم در این نشست ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده بر لزوم و استمرار این نشست ها با تمرکز بر محورهای تحولی بصورت جداگانه و تخصصی تر تاکید کرد و ابتکار اندیشکده صفا در ایجاد فضای مشارکت برای اندیشمندان جوان را از نقاط عطف فعالیت این اندیشکده دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 64
  تاریخ خبر : 27 تیر 1402